Subject: 11395 Lohusalu kergliiklustee täiendatud projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 May 2025 13:13:34 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Erki Ruben <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 14, 2025 12:30 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Link projekteerijalt - Lohusalu kergliiklustee täiendatud projekt

Tere

Edastan projekteerija poolt saadetud lingi täiendatud projektile. Palun
andke teada, kas see link avaneb Teil.

Lugupidamisega

Erki Ruben

abivallavanem
679 0607 • + 372 5836 8245 • [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 • [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Enne selle e-kirja välja printimist mõtle palun veidi ka keskkonnale

  _____

From: Erik Bauman
Sent: Monday, November 11, 2024 13:43
To: Erki Ruben
Subject: RE: Projektide kooskõlastamise vorm

Tere, Erki!

Siin täiendatud projekt
<https://www.dropbox.com/scl/fo/1ksiw131sdrbpjgi0egmg/AIUK28XguBT7cUsHiRDo
9DI?rlkey=pvvvdyze4utipswp98o2pr9ml&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/1ksiw131sdrbpjgi0egmg/AIUK28XguBT7cUsHiRDo9
DI?rlkey=pvvvdyze4utipswp98o2pr9ml&dl=0

Arve läks e-arvena teele.

Tervitades

Erik Bauman
Teedeprojekt OÜ | teedeinsener | mob: 56 694 779 | e-post:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.